• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Bästa hemsidan att låna från?

Andy

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
25 Oktober 2014
Meddelanden
16
Mottagna reaktioner
3
Poäng
7
Hej!
Jag har tänkt att låna 12 000 kr med hjälp av min bror som är över 20 år. Han jobbar och ingen av oss har inga lån eller anmärkningar eller liknande.

Jag är 19 år.
Är arbetslös.
Har en inkomst på ca 50000 kr/år.
Inga anmärkningar.

Vilken är den bästa hemsidan att låna från utan för hög ränta?
Jag hade tänkt att låna från Selene Finans men de har en uppläggningsavgift på nästan 500 kr, vilket jag tycker är lite för högt. Någon som har testat den hemsidan? Är det lätt att få lån där?

Mitt andrahandsval (för tillfället) är Freedom Finance. Dock så kan man ej låna 12000 utan 15000 eller 10000, vilket suger lite.

Vilken av dessa två lönar sig mest i längden? Någon annan hemsida som är bättre?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lolen

V.I.P
Poäng: 187
Blev medlem
10 Oktober 2014
Meddelanden
395
Mottagna reaktioner
59
Poäng
187
Hej!
Jag har tänkt att låna 12 000 kr med hjälp av min bror som är över 20 år. Han jobbar och ingen av oss har inga lån eller anmärkningar eller liknande.

Jag är 19 år.
Är arbetslös.
Har en inkomst på ca 50000 kr/år.
Inga anmärkningar.

Vilken är den bästa hemsidan att låna från utan för hög ränta?
Jag hade tänkt att låna från Selene Finans men de har en uppläggningsavgift på nästan 500 kr, vilket jag tycker är lite för högt. Någon som har testat den hemsidan? Är det lätt att få lån där?

Mitt andrahandsval (för tillfället) är Freedom Finance. Dock så kan man ej låna 12000 utan 15000 eller 10000, vilket suger lite.

Vilken av dessa två lönar sig mest i längden? Någon annan hemsida som är bättre?

Prova freedome med din bror som medsökande, har han hög inkomst kan det gå annars kommer du inte få lån någonstans från ett normalt kreditinstitut.
 

turnaround

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 777
Moderator
Blev medlem
10 Februari 2014
Meddelanden
2 322
Mottagna reaktioner
821
Poäng
777
Låna lägsta summan hos SEB eller ICA Banken eller liknande (20000) och betala sedan tillbaka 8000 direkt. Bästa räntan.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp